BÀsta Kosttillskotten För Större Rumpa 2020

Vi Àlskar alla stora rumpor. Det finns fÄ saker pÄ en kvinna som Àr sÄ sexuellt tilldragande som en fin och definerad bakdel.

Genom att vĂ€lja en kvinna med stor rumpa – och dĂ€rmed mer omega-3 – kunde man evolutionsmĂ€ssigt sĂ€kra upp att fĂ„ friska och smarta barn. Det hĂ€r Ă€r alltsĂ„ en vĂ€ldigt stark drift som varje man besitter naturligt, vilket du sĂ€kerligen redan mĂ€rkt.

Seriöst trÀning (med stort S!) och kost Àr basen för en större rumpa, men Àven kosttillskott gÄr att anvÀnda sig av för att maximera bÄde tillvÀxten och din prestation under ett trÀningspass gÄng exempelvis.

Vi har dÀrför sammanstÀllt en jÀmförelse av vad vi anser vara de bÀsta kosttillskotten för en större rumpa i Sverige just nu. Vi hoppas den Àr till hjÀlp och att du lyckas nÄ din drömkropp! Lycka till!

en kvinna pÄ stranden med en fantastisk rumpa

Varför ska man, utöver trÀning och kost, ta kosttillskott för en större rumpa?

Det Ă€r ungefĂ€r som med allt annat — trĂ€ning och en hĂ€lsosam kost Ă€r sjĂ€lva grunden men kosttillskotten Ă€r vad som lĂ„ter dig ta allting till nĂ€sta nivĂ„.

Kosttillskott kan ses som hjÀlpmedel för bland annat din trÀning och ÄterhÀmtning, helt enkelt.

Det bĂ€sta av allt Ă€r att kosttillskott inte behöver kosta skjortan i dagens lĂ€ge — det Ă€r inte omöjligt att man kan fĂ„ tag pĂ„ en burk av ett kosttillskott för under 100-lappen.

MÄste man ta kosttillskott om man vill ha en större rumpa?

Nej — absolut inte!

Det gÄr tveklöst att trÀna sig till en större rumpa genom att följa ett strikt trÀningsschema och förÀndra sin kost till den grad att man fÄr i sig betydligt mer protein under veckans gÄng i syfte att ge musklerna den nÀring de behöver för att kunna vÀxa.

Men det Àr mycket, mycket lÀttare att fÄ i sig nÀringen man behöver för att stimulera tillvÀxt i sin rumpa genom att inta nÄgon form av kosttillskott.

Vad Àr det enskilt viktigaste att tÀnka pÄ ifall man vill ha en större rumpa?

kvinna med stor rumpa som poserar

Det enskilt viktigaste att tĂ€nka pĂ„ Ă€r att det inte Ă€r möjligt att fĂ„ en större rumpa om du inte tar dig tiden att börja trĂ€na pĂ„ gym — och dĂ„ menar vi inte att du Ă€r dĂ€r blygt en gĂ„ng i veckan utan att du kanske Ă€r dĂ€r uppemot 2-3 gĂ„nger i veckan och verkligen börjar ta din trĂ€ning pĂ„ stort allvar.

Du mÄste alltsÄ med högsta sannolikhet börja trÀna för att se din rumpa vÀxa sig inte bara större men fastare. FÄr du en större rumpa av att du lÀgger pÄ dig 10 kg utan att trÀna finns det en stor risk att du fÄr betydligt fler celluliter Àn vad du bett om och att du kanske inte blir nöjd.

Vilken typ av mat Àr bÀst att Àta för en större rumpa?

VÀlj nÀringsrika kolhydrater, Àt protein frÄn bra proteinkÀllor och se till att fÄ i dig bra fetter som avokado, Àgg och lax. Precis som du planerar allt annat i ditt liv behöver du planera din kost. Det Àr dÄ det blir bra.

Skulle vi sammanstÀlla en lista över vilken mat som Àr bÀst för dig skulle den se ut ungefÀr sÄ hÀr:

  • Kolhydrater (tĂ€nk: bröd, gröt, ris)
  • Protein (kyckling, kött)
  • Bra fetter (frĂ„n bl.a. avokade, Ă€gg och lax)

Även fast det Ă€r lĂ€ttare sagt Ă€n gjort — försök att fĂ„ till en förĂ€ndring i din kost. Det Ă€r verkligen dĂ„ det blir bĂ€st, i synnerhet ifall du har som mĂ„l att fĂ„ en större rumpa. Kosttillskotten du köper Ă€r bara körsbĂ€ret pĂ„ topppen.

Vilken typ av kosttillskott Àr bÀst för en större rumpa?

Det vi skriver nedan Àr oerhört viktigt att du lÀser igenom dÄ det Àr hÀr du verkligen har en chans att lÀra dig nÄgot som kan hjÀlpa dig vÀxa dramatiskt.

Sanningen Àr den att det inte finns nÄgra kosttillskott som specifikt bearbetar muskulaturen i dina lÄr eller i din rumpa allmÀnt.

Vi rekommenderar primÀrt bra gainers, proteinpulver för tjejer kombinerat med diverse PWO-tillskott och multivitamin. Det Àr alltsÄ trÀningen som kommer primÀrt, kosten och kosttillskotten sekundÀrt.

Vinnaren i vÄrt test av bÀsta gainers. Bra för nÄgon som vill lÀgga pÄ sig vikt i samband med trÀning.

Vi har utfört enskilda jÀmförelser av alla produkttyperna ovan, men kommer i det hÀr inlÀgget att lista specifikt kosttillskott vi tror kan vara till hjÀlp för nÄgon som vill ha en större rumpa.

NÄgra allmÀnna kost- och trÀningsrÄd för att bidra till en större rumpa framöver

  • Bli duktig pĂ„ squats i gymmet!
  • Bli duktig pĂ„ marklyft i gymmet!
  • TrĂ€na minst 2 gĂ„nger i veckan, helst 3 ifall du verkligen vill se resultat snabbt.
  • Om du Ă€ter för fĂ„ kolhydrater/kalorier — Ă€t fler! Speciellt ifall du precis börjat trĂ€na dĂ„ du genuint har ett behov av det.
En tjej som utför en squat pÄ gymmet.

Sammanfattning

Oberoende av vad du har för gener Àr vi fullkomligt övertygade om att du kan trÀna (och Àta!) dig till en större rumpa.

Det finns mÀnger av information pÄ nÀtet kring vilka övningar som Àr bÀst för en större rumpa exempelvis. VÄrt mÄl har primÀrt varit att informera dig om vilken typ av kost som hade varit bÀst i allmÀnhet men Àven vilken typ av kosttillskott som hade varit bÀst i synnerhet.

Stort lycka till i din trÀning! Vi hoppas du fÄr rumpan du alltid drömt om!